مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-13اجتماعي

فیلم| «توسکستان» بازگشایی شد/ تداوم کولاک و مسدودی در «خوش ییلاق»


با تلاش راهداران محور کوهستانی «توسکستان» شهرستان گرگان بازگشایی شد اما محور «خوش ییلاق» به دلیل تداوم کولاک و یخ بندان همچنان مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با تلاش راهداران محور کوهستانی توسکستان گرگان بازگشایی شد اما محور خوش ییلاق به دلیل تداوم کولاک و یخ بندان همچنان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: از روز گذشته 30 اکیپ راهداری با امکانات کامل در مسیرهای کوهستانی استان مستقر هستند.

مهدی میقانی گفت: از ساعات ابتدایی بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان، عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: محور کوهستانی توسکستان از ساعتی پیش با تلاش راهداران بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد اما محور کوهستانی خوش ییلاق به دلیل تداوم کولاک و یخ بندان همچنان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح کرد: در محور خوش ییلاق نیز بازگشایی از سمت استان گلستان انجام شده و مسیر وضعیت مناسبی دارد اما به دلیل شدت کولاک در حوزه استحفاظی استان سمنان، در یک تعامل بین استانی محور به صورت کامل مسدود شد تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| «توسکستان» بازگشایی شد/ تداوم کولاک و مسدودی در «خوش ییلاق»

فیلم| «توسکستان» بازگشایی شد/ تداوم کولاک و مسدودی در «خوش ییلاق»